Vacature medewerker vergaderen en grand café

Wil je echt contact met mensen tijdens je werk? Een baan waarin je het vak horeca in alle facetten uitvoert? Observant biedt je de mogelijkheid om van het ambachtelijke vakwerk jouw passie te maken. Van ontvangst van de gasten tot het uitzwaaien nadat men genoten heeft van jouw uitstekende service.

Wie zijn wij?
Wij zijn een historische congres-locatie en grand café in hartje Amersfoort. Met een prachtige binnenplaats omringd door 13 vergaderzalen is het een beleving om hier te zijn. Onze zalen worden verhuurd aan bedrijven en organisaties voor kleine vergaderingen tot conferenties met meer dan 100 personen. Wij verzorgen alles tot in de puntjes met een klein team met gezellige collega’s. Hier kennen we elkaar, werken samen en hebben hart voor de zaak en de klanten. De lijntjes zijn kort en jouw input wordt gewaardeerd. Samen zorgen we voor een fijne beleving voor onze gasten.

Wie ben jij?
Een enthousiaste representatieve collega die van aanpakken weet maar ook in is voor een dolletje. Gastvrijheid stroomt door jouw aderen en je hebt oog voor detail. Ervaring in horeca is een pré, maar als je dat nog niet hebt leren wij jou graag de kneepjes van het vak. Je bent in ieder geval doordeweeks overdag beschikbaar en wanneer nodig in het weekend.

Wat ga je doen?
Wij bieden ruimte voor een zakelijke vergadering, borrel bruiloft of condoleance. Jouw werkdag begint bijvoorbeeld met het klaarzetten van een van onze zalen. Je staat gasten graag te woord en serveert een kop koffie. Afhankelijk van de verschillende soorten bijeenkomsten die dag, tref je de nodige voorbereidingen en ondersteun je je collega’s waar nodig. Aan het einde van de dag zwaai je de tevreden klant uit en maakt de ruimtes schoon en klaar voor een volgende dag.

Wat krijg je:

• Een contract voor 38 uur
  • Een bruisende werkomgeving met leuke collega’s
  • Lunch van de menukaart gemaakt door onze chefkok
  • Salaris naar ervaring
  • 25 vakantiedagen per jaar (op basis van fulltime)
  • Opleidings- doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf

Solliciteer direct door een mail te sturen aan info@observant.nl t.a.v. Walrick Halewijn of vul onderstaand formulier in.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!