Vacature medewerker Observant

Bij Observant zijn we op zoek naar een nieuwe enthousiasteling die opzoek is naar een nieuwe uitdaging binnen de horeca- en entertainmentwereld. Als nieuwe collega krijg je de kans om alles te leren en krijg je daar ook nog eens lekker voor betaald.

Werk dat past bij jou

Als medewerker van Observant ligt de wereld aan je voeten. Zo investeren we graag in jouw talenten en interesses, wat betekent dat we graag willen horen waar jij over wilt leren. Wil je leren over diverse werkzaamheden of later wisselen van baan? Het kan allemaal. Want waarom nu al een keuze maken als er nog zoveel te leren valt?

Bij ons kan je je creatief ontwikkelen op vlakken als gastvrijheid, organisatie en communicatie. Of je nou gastvrouw/heer, chef kok of geluidtechnicus wilt worden, wij hebben alles in huis en bieden je graag de kans om dit allemaal te ontdekken.

Wat krijg je van ons

Voor jouw harde werk geven we graag een goede beloning. Je krijgt van ons:

• Een goed salaris;
  • De kans om te leren waar je passie ligt en hierin door te groeien;
  • Een fijne omgeving met leuke collega’s;
  • Alle variatie in je werk die jij nodig hebt.

Wat wij vragen van jou

We vinden het belangrijk dat je plezier hebt in je werk, dus hebben we een aantal kenmerken verzameld die passen bij onze toekomstige collega! Werken bij Observant past bij jou als je:

• Houdt van aanpakken én gezelligheid op de werkvloer;
  • Authentiek en sociaal bent;
  • Je graag flexibel op verschillende tijden en dagen werkt;
  • Je leergierig bent en wil alles uit je groeipad wilt halen wat erin zit.

We zijn op zoek naar iemand die direct fulltime aan het werk kan, of parttime met een minimum van 24 uur per week. Liever eerst starten als stagiair? Ook dat kan!

Werken bij Observant

We zijn een historische congreslocatie en grand café in hartje Amersfoort. Met een prachtige binnenplaats omringd door 13 vergaderzalen is het een beleving om hier te zijn. Onze zalen worden verhuurd aan bedrijven en organisaties voor kleine vergaderingen tot conferenties met meer dan 100 personen. Ook bieden we ruimte voor een bruiloft, feest, borrel of condoleance. Genoeg variatie dus, je zult je niet snel vervelen!

We verzorgen alles tot in de puntjes met een klein team met gezellige collega’s. Hier kennen we elkaar, werken samen en hebben hart voor de zaak en de gasten. Je staat er nooit alleen voor, we staan altijd klaar om elkaar te helpen.

Bij Observant waarderen we jouw nieuwe ideeën en werken we samen om fijne beleving te verzorgen voor onszelf en onze gasten.

Zin om bezig te gaan? Samen vinden we het werk dat bij jou past.

Vul je gegevens hieronder in, dan nodigen we je snel uit voor een gezellig gesprek! Heb je vragen over de vacature? Mail dan naar Walrick Halewijn via info@observant.nl of vul onderstaand formulier in.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!