vergaderruimte in historisch Amersfoort

vergaderen

Vergaderen in hartje Amersfoort, maar toch uitstekend bereikbaar. Dat doe je in het stadsklooster Observant. Met 500 jaar historie voeg je een unieke beleving toe aan je zakelijke bijeenkomst.

Van vergaderen tot events. En van 2 tot 150 personen. We bieden jullie de perfecte plek voor een inspirerende dag.

Met onze gastvrijheid, moderne faciliteiten, scherpe prijzen en catering op maat verzorgen we jouw zakelijke bijeenkomst tot in de puntjes.

• Uitstekend bereikbaar met ov en auto
  • Scherpe prijzen
  • 13 ruimtes voor 10 tot 150 personen
  • Sfeervolle historische locatie
  • Binnenplaats met terras en podium in de zomer
  • Altijd vega en vegan opties bij lunch en snacks

Vergaderen

Van vergaderen tot events. En van 10 tot 150 personen. We bieden jullie de perfecte plek voor een inspirerende dag.

• Uitstekend bereikbaar met ov en auto
  • Scherpe prijzen
  • 13 ruimtes voor 10 tot 150 personen
  • Sfeervolle historische locatie
  • Binnenplaats met terras en podium in de zomer
  • Altijd vega en vegan opties bij lunch en snacks
“Erg leuk stadscafe. Parkeren voor de deur en goed eten. Vriendelijk personeel. Binnenplaats is een aanrader bij mooi weer. Lekker stil en rustig, terwijl je toch in het centrum zit.”

NICK TER BEEK

Begane grond