Vacature oproepkracht Grand café en Vergaderen

Wil je echt contact met mensen tijdens je werk? Een baan waarin je het vak horeca in alle facetten uitvoert? Observant biedt je de mogelijkheid om van het ambachtelijke vakwerk jouw passie te maken. Als medewerker grand café en vergaderen zorg jij voor ontvangst van de gasten tot het uitzwaaien nadat men genoten heeft van jouw uitstekende service.

Wie zijn wij?

Wij zijn een historische congres-locatie en grand café in hartje Amersfoort. Met een prachtige binnenplaats omringd door 13 vergaderzalen is het een beleving om hier te zijn. Onze zalen worden verhuurd aan bedrijven en organisaties voor kleine vergaderingen tot conferenties met meer dan 100 personen. Wij verzorgen alles tot in de puntjes met een klein team met gezellige collega’s. Hier kennen we elkaar, werken samen en hebben hart voor de zaak en de gasten. De lijntjes zijn kort en jouw input wordt gewaardeerd. Samen zorgen we voor een fijne beleving voor onze gasten.

Wie ben jij?

Een enthousiaste representatieve collega die van aanpakken weet maar ook in is voor een dolletje. Gastvrijheid stroomt door jouw aderen en je hebt oog voor detail. Ervaring in horeca is een pré, maar als je dat nog niet hebt leren wij jou graag de kneepjes van het vak. Je bent flexibel en beschikbaar op verschillende tijden en dagen.

Wat ga je doen?

Jouw werkdag begint met het klaarzetten van een van onze zalen. Tafels schikken, het geluid en of beeld controleren of het verzorgen van beamer, laptop en/of microfoons. Dan ben je klaar om gasten te ontvangen, bestellingen op te nemen of het uitserveren bij een groep bezoekers. Je vindt het geen probleem om even te helpen in de keuken of een bestelling te noteren. Aan het einde van de dag zwaai je de tevreden gast uit en maakt de ruimtes schoon en klaar voor een volgende dag. Zo ziet in een notendop jouw werkdag eruit. Ook bieden wij de ruimte voor een bruiloft, feest, borrel of condoleance. Dit maakt werken bij ons veelzijdig en nooit saai.

Wat krijg je:

• Een bruisende werkomgeving met leuke collega’s
  • Salaris naar ervaring
  • Opleidings- doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf

Solliciteer direct door een mail te sturen aan info@observant.nl t.a.v. Walrick Halewijn of vul onderstaand formulier in.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!